(Android/iOS) What The Hen: 1on1 summoner game juksekode uendelig utholdenhet
Feb 15, 2022 20:03:45 GMT -5
Post by seutenlitelrpic on Feb 15, 2022 20:03:45 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ What The Hen: 1on1 summoner game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ What The Hen: 1on1 summoner game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode uendelig utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ What The Hen: 1on1 summoner game 2022 version ▞▞▞
Det er et flott spill verdt å bruke penger på. Imidlertid blir de tidsbegrensede hendelsene tøffere og tøffere å gjennomføre. Du pleide å gi 10 forsøk og nylig var det nede i 5. Nå er det en tidsbegrensning... Spillere som meg som har svake karakterer ville bare tape i disse tidsbegrensede hendelsene.
Spillet er bra, men det er online..
Jeg mistet min one-shot snikskytter 》
Det er et morsomt spill
bra spill noen ganger veldig sint
Vis styrken til teamet mitt som tidligere
Veldig morsomt og veldig underholdende. Jeg er hekta lol
Grafikken er kjempebra! Det er et slags nytt konsept som bringer inn i et 1v1-basert kampspill. Å tilkalle nye kort er en av mine favorittdeler i ethvert spill! Helt fantastisk😍
Meh
Det er bh
Selv om du avslår å se annonsen... gjett hva, ser du fortsatt annonsen. Pluss siden du NEKKERT å se den, får du ikke engang bonusen nå
Dette spillet er så morsomt og du kan aldri kjede deg fordi det er morsomt hvis du er en noob eller en proff! Godt jobbet med dette spillet!
Det er et morsomt spill, men fort nok når du et punkt hvor du enten må male og vente på å komme videre eller bruke penger. Jeg ville gitt 3 stjerner, men annonsene mister 1 stjerne. Jeg mener sjansen er stor for at en god del mennesker bruker og frivillig ser på annonser for å få fart på klokken osv. Å legge til tvungne annonser er bare grådig
Kunst er fantastisk alt annet kommer virkelig etter en stund.
Spillet er bra, men for mange annonser. (F.eks. se en annonse for ekstra mynter etter kamp ja/nei du velger nei og få en annonse uansett og ingen ekstra mynter. Gjør en kamp og ha en annonse etterpå) Se annonser for belønninger/daglig, men belønninger daglig er svake i beste fall ikke verdt det etter noen uker med spilling. Annonser vil spilles tilfeldig etter kamper uansett hvilken kampmodus du er i. Alle veldig irriterende -2 stjerner, hvis ikke ville vært mer som et 4-stjerners spill.
Betal for å spille visse fiendtlige kort vei til OP må jobbe med kortoppsett og fallrate
akkurat nå har jeg det gøy
Veldig bra spill og interessant. Anbefales til alle
Slutt å annonsere for helt andre spill og send oss dette
Jeg tror at med den siste oppdateringen gikk du feil retning på et tidspunkt. For meg personlig misliker jeg denne nye grafiske stilen, den pleide å virke mer "profesjonell" før, nå ser den billig ut. Jeg så hva du gjorde ved å utvide kortene som trengs for å øke nivået på en side, men det føles som all innsatsen for å samle kort før oppdateringen var bortkastet, siden du ikke bevarte slutten på forholdet. Jeg liker fortsatt spillet, og jeg vil fortsette å spille det, men vær så snill, vurder å gjøre noe med disse "problemene".
Dette spillet søppel. Dette spillet doodoo. Ikke last ned. Alt for enkelt. Kun 5 nivåer. så glotchy. bare 20 tegn. Sløsing med plass. Fortjener ikke engang 1 stjerne, du vil gi 0 hvis du kan. #Ikke last ned
Crash fleste gang, men ser bra ut
What the Hen: Ejderhalar Geliyor! Strateji Oyunları jhiq
Kult og morsomt....
Ekstremt utsatt for å krasje
Det er et flott spill og veldig engasjerende. ... men det eneste problemet er. ... hver gang jeg slår den på. .. Det er et gamble vær det vil gå inn eller ikke. Det står at det ikke kan kobles til serverne, men internett mitt er bra .... Vennligst fiks dette .... så ville det være perfekt
Fantastisk spill håper bare ikke blir en p2w
Så morsomt spill! Awsome jeg elsker det😂
Симулятор просмотра рекламы. Если ты не хочешь её смотреть сам за награду, тебе её просто так покажут после уровня
Jeg har bare spilt det på 30 minutter, men jeg elsket det umiddelbart
Elsker den sære kunststilen, og denne spillstilen er alltid morsom og spennende
Fantastisk spill enkelt spill uten avbrudd under spilling. En så fin pause i det siste.
Sir, kan du forklare situasjonen jeg er i ... den sitter fast ved den siste instruksjonen ... og sier "FANG KYLLINGEN!!"
God baby
Last ned nå og betal gratis
Vennligst fiks 231lv. Spillet fryser og krasjer hele tiden..
Annonser, IAP suger. Min gamle anmeldelse 5s:- Dette er... Virkelig virkelig spillet jeg ønsket meg i evigheter!!!!!! Tusen takk!!!!!!!!! Jeg liker disse spillene veldig godt!!! 2D, men veldig stilig animasjon, detaljert grafikk, gjennomtenkt spillmekanikk, strategier blir brukt veldig greit og det er flott! Slike spill er vanskelig å finne, men takk igjen!! For de av dere hvis du elsket det, så prøv også Sonny eller Sonny 2 på Armor Games! Det er ikke et krigsspill som dette, men stol på meg, du kommer til å elske det!!
Jeg liker dette spillet, heltene og kampen er morsomme... noen ganger. A.I. kan være ekstremt urettferdig. Så snart kampen starter er det allerede en fiende på vei. Mer frustrerende er det når A.I. bruker øyeblikkelig en kraft så snart du prøver å sende en helt. i en kamp hvor du har samme heltestrategi spiller ingen rolle fordi datamaskinen bare er raskere enn deg. Jeg forstår at det er slik at du trenger sterkere helter og trenger å bruke penger, men det er ekstremt skjerpende.
Betal for å vinne, slett også red rosie, hun er så giftig.
Jeg gir 4 stjerner bare fordi det fortsetter, så avslutt dette og start et nytt kapittel. Det er bra
What the Hen : Voilà les dragons ! Stratégie raf
Det eneste er behov i spillprestasjoner og noen forskjellige ting for å gjøre det noen
Jeg lurte på hvorfor jeg ikke kan åpne dette spillet. Jeg fortsetter å åpne på den. Jeg går bare på forsiden... Så er den borte og svart. Kanskje det er noe du kan reparere med den.
jeg elsker det
-Rediger- Jeg beklager etter å ha spilt en stund, jeg endrer mening. Dette spillet er ikke så morsomt som jeg trodde.
Det fungerer ikke bra på min vivo v3, det tar for mye tid å laste og det henger når jeg åpner kister og når jeg oppgraderer kortene mine, gjør noe med det slik at vi kan nyte spillet.
betalingsmur eller slutte å spille.
Enorme
Ja, dette er et morsomt spill 👍👍👍👍
Kjempebra!!🎊🤩
Grow Empire: Rome Stratégiai játékok jiik